illa

Alltså min mamma är bäst, älskar henne så sjukt mycket! <3
försöker packa inför tåget som avgår vid tre, det går inte så bra, i dag är en sån dag det känns som att jag faktiskt får tycka lite synd om mig själv. Knappt så jag orkar resa mig upp, fattar inte av alla dagar på året så skulle jag bli sjuk just i dag!
Hoppas alla andra är friska, och att jag inte smittade ned herrskapet som sov här i natt, förlåt så fall, hade inte direkt planerat att bli sjuk...
Men en bra sak har i alla fall hänt i dag, jag fick en tidig julklapp av min konfa ledare Brittis, en jätte härlig skiva! Blev så glad, TACK =D <3 och så fick jag en jätte söt reflex ängel också.. :p
Hade tänkt att lägga upp denna bild i går, men hade inte orken till det, men bättre sent en aldrig :p <3
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0