Lördag

heej
Det var jätte mysigt i går kväll hor Emma! Det var sjukt kul, jag var dock jättetrött under en period, jag trodde seriöst att jag skulle somna där på golvet!
I dag ska jag göra en massa saker
10:00 - Hjälpa till med balettgrupper
13.30 - Titta på Emmas grupps avslutning
14:00 - hjälpa till med ett par balettgrupper igen
15:30 - vara lite barnvakt
sen på kvällen nån gång ska jag till Agnes och äta mat och ite annat med några från klassen<3, och det ska bli så kul! Är så pepp, den här helgen verkar bli minst lika bra och kul som jag hade hoppats på.. ;p hihi
Nu ska nyvakna Liv försöka fixa sig så att hon hinner med att i tid!
bild från gårkvällen, puss på er<3 snodde den lite av Emma, förlåt ;)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0