nej

Det här känns inte som en bra dag, behöver energi och något vettigt att göra, eller en allmänt pratglad vän som kom hit! Förstår inte vart mamma och Oliver försvinner hela tiden , har inte sett skymten av dem i dag :o
Min hjärna funkar seriöst inte, jag tar inte in någonting! Så har jag aldrg varit förut, vad fasen har hänt med mig!?
Har ätit lite nu i alla fall och om ett tag bär det troligen av till fu för att träna, jag vill kunna dansa! Jag vill bli så jäkla bra! Men ingenting funkar ju.
MGMT – Electric Feel

Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

Hej!

Jag tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg, och om det är något undrar kan du alltid ställa en fråga:)

Kram!

2010-12-05 @ 16:28:27
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0