Tack desamma<3

Har haft en jätte mysig jul! Vi har precis sett klart en film, och alla utom jag somnade... funderar på om jag ska väcka dem eller ej, vill se mer film.. ;) Vill följa våran jul tradition att få det så stökigt som möjligt och vara vaken tills man typ somnar i en rörelse...
Fick en massa fina presenter i dag också! Fick en lite kläder som jag hade spanat in, lite hårgrejer och en jättemysig stor kopp! <3 sen fick jag lite filmer, och lite småplock :p Skulle också ha fått en jacka, men när de skulle och köpa den så var den slut... =( men ska få den efter jul nån gång nr de har fått in den =D
Nej nu jäklar ska jag se på film, hoppas bara de andra vaknar så jag slipper se själv... ;p <3
Puss och kram, hoppas ni har haft en mysig julafton! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0