Torsdag

Min dag kortfattad! :
Först försov jag mig en timma så jag missa yogan
Dans med Jolanda, Jättekul! Blir så lycklig, vi gjorde en partner grej som var så kul! Emma var så duktig som gjorde allt som jag sa ;) hihi
Sen hade vi matteprov i exel som jag failade lite på, råkade radera mitt dokument de sista 5 minutrarna... smidig tjej, smidig tjej! Så omprov efter lovet eller vad man ska kalla det;)
Redovisning i so som gick år h******
Sen ut på stan för att fixa lite grejor
Sen hade jag dans med mina elever, sista gången och det var så kul, vi dansade till Triad – Tänd Ett Ljus med sjalar och de lärde sig så fort och vi hade det jättekul, vi bara skrattade till sist allihop!
Sen blev det att åka hem och nu har jag storstädat och det är så fint!
Nu väntar duschen och sen blir det lite julpyssel och så ska jag fixa klart med mina fina kompisars julklappar.. ;p Måste sy fast banden på mina tåspets skor också men det försöker jag förträng =(
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0