Damn, can you feel it

God morgon denna underbara lördagsmorgon ;p
Nu ska jag städa mitt rum och min garderob igen! En hel vecka sen sist, och mitt rum är ett bombnedslag! Jag fattar inte vad jag tänker med när jag alltid envisas med att slänga allt på golvet...
Jaja, sen blir det lussebak med mamma, mysigt :p Efter det blir det att dra iväg till Ikea och äta köttbullar och visa för Brooke att vi faktiskt kan va svenska om vi vill.. ;) hehe
Vi hinna iväg till gymmet i dag också. men vet inte hur det ska hinnas med, Kanske när lussekatterna är i ugnen :o
Allt löser sig alltid!
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

Coola bilder:)

2010-11-27 @ 11:38:08
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0