..?

Något är fel på mig, ena stunden sitter jag här och gråter för att allt är skit, och så tittar man på lite dans och då är allt så uppenbart, allt blir bara klart och då vill jag aldrig äta godis igen, bara bli smal, vältränad och bäst!
I morgon är lovet slut, både skönt och jobbigt, men nu jäklar ska jag ta tag i allt, lite av en ny start för att nå mitt mål!
Och när jag ändå ska börja först i morgon så gör det inget att jag inte har pluggat ett skit i dag, för jag har bara haft en liten tycka synd om Liv kväll... och då blir inget ordentligt gjort ändå.
Nu ska jag se på en massa dans och fortsätta gråta ut allt, så att ingen behöver se det sen, för då är allt slut.

Kommentarer
Postat av: Signe

älsklingen då <3 om du vill så är det bara att ringa om allt är skit och jobbigt <3

pussar

2010-11-08 @ 22:14:43
URL: http://thepianofreak.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men liv, du är ju typ världens sötaste!och grymm på att båda dansa och fota!

puss på dig och hoppas du känner dig lite bättre idag!

2010-11-09 @ 22:07:19
URL: http://astimegoesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0