Fredag!

Tjo
Sitter här och tänker på att jag kanske borde börja gå upp så här tidigt jämt, det är ju faktiskt ganska så behagligt att h typ hur mycket tid som helst! =D Fast inte riktigt hur mycket som helst... Jag ska hinna sminka mig och byta om på 25 min, men i vanliga fall brukat jag ha typ 5 min till det så det är ju en kar förbättring!
Sen i dag blir det Tema redovisning, det ska bli kul! Förhoppningsvis så kommer jag ha ganska så väldigt krustgt och lockigt hår i dag, men får springa omkring med en massa flätor och möss innan så att inte allt far ut på vägen till skolan ;) Sen i eftermiddag blir det att fika med klassen och mysa och fira att temat är slut!
Nu ska jag rappa på lite,  hoppas ni kommer vid tre till saga ;p
Vc och Becca<3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0