jag tror

Har varit hos Linnea och mysit med henne, Veronica, Agnes och Emma, samtalsämnet blev dock lite jobbigt fram emot slutet och det ploppar bara upp så många tankar i sitt huvud... tänk om... jag borde kaske etc. men för övrigt hade jag tiktigt kul! Blev dock ingen dans på tv för vår del, hade aldrig stått ut om jag inte hade vetat att en kompis spelar in åt mig.. ;)
Nu ska jag grubbla vidare på mina 1000 tankar som finns i mitt huvud, men ni måste se detta!
Detta är en länk till en liten "dokumentär! och min gamla konfakompis är med, Jesper och han typ trickar på skidor, så grym! :D han är typ med efter 17 minuter.. :p KOLLA! befallning! ;p
http://www.kanal5play.se/program/play/jonolsson-s01e01
Skulle ha velat veta allt om dig, så spännande, jag försökte ta mig tid, men tänkte att jag kan lyssna klart nästa gång, du ville ge mig allt, och jag ångra när du fick se mig gråta, fast du var min förebild så ville jag vara din<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0