Söndag

Sitter och set på the last bounce på svt play... Kommer ihåg känslan när jag var där! Så underbart, jag stod precis vid scenkanten och var där den föreställningen de filmade... i den där trekantem längst fram vid kravallstaketet... så häftigt var det! Jag fick ögonkontakt med flera av dansarna flera gånger och ingen kan nog riktigt förstå hur sjukt stort det var för mig! Nu ska jag sy på mina band på balettskorna, och sen blir det enambelrep typ hela dan... kul, men lite jobbigt eftersom jag borde plugga.. :s
Kolla, det är ett måste!
http://svtplay.se/v/2226166/veckans_forestallning/the_last_bounce
Puss puss på er så görs vi troligen i pausen eller nån gång i kväll då jag antagligen är helt slut efter all dans.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0