Viste inte att det kunde bli så

Allt lixom.
Har suttit hela förmiddan tills nu och laddat ned musik och fixat till våran tema grupp, har försökt att få kontakt med vissa av dem i går kväll osv, men ingen svarar.. :/ funderat på att åka ned till dansstudion och dansa lite, koreogtafera till min jazz/showgrupp. Men är osäker på låt... Vill ha en låt som en kompis spelade upp förra veckan men kommer inte ihåg vad den heter och jag fr inte tag i henne.. jobbigt det här!
Hade tänkt att tvätta av mig lite och fixa mig.. sen dans och sen vill jag och fika med någon, men känner mig jätteensam för jag får inte tag i nån, mysko, vart har alla tagit vägen.. :o
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0