Aj

I dag har jag inte fått dansa vilket känns lite sorgligt, men har tittat på en massa dans och fotat en massa så det var jättekul. Har även varit hos sjukgymnasten som sa att jag hade en infektition i min fot, som gör att jag inte kan dansa på ett par dagar... :/ Men har många fina balettfoton tack vare det =D <3
I morgon kommer vår omtalade utbytes student Brook till skolan och hon ska vara i vår klass i ett år och det ska bli så kul! =)
men nu ska jag äta efter en lång dag :p
Hanna, Emelie och Elvira<3
Kan lägga upp lite fler senare =)
Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Veronica :)

Hon ska bara vara i Sverige fram till jul.. surt tycker jag...

2010-09-22 @ 22:06:18
URL: http://veronicastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0