Blått

Är lite, ganska så mycket deprimerad just nu. Insåg under typ tredje övningen på baletten att jag inte klarade av att dansa för min jäkla fot som gör så ont just nu! inte bra! snyft
Vet inte vad det är för fel, men det gör jätteont om jag försöker att sträcka den och typ dansa på den, så förut när jag skulle sen och dansa med Lovisa, så gick det sådär... fick typ sitta och titta på men det var kul det med, nästan så man börjar i hennes grupper.. hihi. Men vi får dansa nån annan gång då jag typ kan stå upp.. ;)
Nu har jag fotat lite medan man "val vakar" lite, och lekt med slutar tiden på kameran, det var kul, men fick typ inga bra bilder.. den här var typ okej, men mina tomtebloss tog slut när jag hade börjat komma in i det.
bilden gick vist inte att lägga upp, fixar det sen.. ;)
Puss puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0