Passagen

Hemma i från Passagen nu då. Det var kul, jag har fortsatt på min och Emmas lilla by och jag har gjort en massa fina trottoarkanter i jätte miniatyr och en fin kyrka och en massa fina småhus :)
I morgon ska jag upp till tandläkaren och vara där 07.50, vet inte hur jag ska klara detta!? Men men, hoppas att jag vaknar i alla fall. sen har jag bara 2 lektioner, engelska och Modern dans, vilket är ganska så soft, men efter skolan måste jag fixa mitt solo!
Mu ska jag snart plugga lite framför en film tror jag, men det lär vi märka.. ;)
och juste, mamma och Oliver ska eventuellt dra till Jokkmokk i morgon tills på tisdag så vill gärna ha lite sällskap här hemma.. Några frivilliga... ;) hehe <3
Ja och vackra Katta fick stå för bilden i dag.. :D
puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Alicia :)

jag kan komma och sova hos dig nån dag? :D

2010-09-02 @ 21:28:15
Postat av: alicia

fast kan inte i helgen kom jag på ;P

2010-09-02 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0