Lördag

Nu har Felicia åkt hem, och mamma och Oliver är i Söderköping, så jag är ensam hemma, känns lite tomt...
Vill göra något kul känner jag :p men hittar väl på något till kvällen. Funderar på att dra iväg och dansa lite, har lite ider till ett par koreografier, vore kul att testa.
ska göraiordning mig lite ockå :)
I morgon ska vi ha vår första repedition med balettansambeln, det ska bli kul, sen efter det så ska Hilda och jag hitta på något.
Men nu har jag planer på att hoppa in i duschen, städa lite och sen så ska jag ut, eller dra och dansa eller då :) <3
Och juste sen ska jag kanske ta mig tid till att läsa lite, fick låna två böcker av Emma i går, de verkar jättebra, är jätte pepp.
Hoppas att alla får en bra Lördag! :p <3
kände att jag inte hade laddat upp någon fin film på ett tag...
puss puss<3

Kommentarer
Postat av: feliciiaa

puss på diiig! <3

2010-09-11 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0