Plask

Jag har en sån duktig och gullig brorsa alltså! <3 Han har blivit värsta lilla fisken! Men nu i alla fall har jag tittat på min söta lillebror när han hoppa i från trean och han var så stolt, och det är jag med! :D Men sen blev jag hem skickas av både mamma och Oliver, aningen mobbad är hemma, för att de skulle vist leka med Lisa och jag fick väl antagligen inte vara med...
Men då tog jag en cykeltur runt stan och fotade den vackra höstan lite. Nu ska jag äta lite och läsa i min mysiga bok, sen blir det balett, och efter det lyckas jag förhoppningsvis ragga upp några snygga balettjejos som jag kan få fota... ;) hehe
Helt oredigerad, bara min underbara Oliver precis som han är<3
puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0