La dada, latata ra da...

Ja vad kul och bra allt känns helt plötsligt.. :p Jag fick just ett samtal i från aktiv ungdom, och jag ska få ha en showdance grupp för 10-3 åringar och jag är så pepp! Street dancen som jag först skulle få hålla i krockade med Baletten så det här blev en mycket bättre lösning. Och sen i kväll ska jag och titta på lite när Lovisa har sina barn dansgrupper, och sen efter det bär det troligen av till Agnes och se på lite film =)
Och så har jag varit och fikat med en massa härliga människor så allt är så bra, och jag är så pepp på allt! =D
Och så var Agnes och VC jätte coola i dag som lyckades med värsta lyftet!


Sen försökte Becca och Linnea vara lika coola.. ;P <3

Puss puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0