Dance

Oooh! känner mig så cool nu! Fick just ett samtal i från min kära balettlärare som sa att jag är antagen till inköpings balettförening, men jag måste jobba på mina hopp och piruetter... ;)
men jag är med! :D men är med i den gruppen som gör en föreställning per termin eller hur det var, för att jag ska ha mer tid till skolan nu i början så jag inte sliter ut min kropp, och det känns bra, orkar inte med för mycket, men det känns jättebra :D <3
jag har just duschat och jag har en massa lödder i örat :(  inte bra!
Men nu ska jag sova, och det blev ingen läx läsing i dag, så får köra stenhårt med Engelskan i morgon... ;)
God natt, puss och kram <3
PS. hade tänkt att lägga upp detta i gårkväll men glömde vist att publicera så det kommer nu... ;) hehe<3

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Grattis till intagningen (;

2010-09-09 @ 07:56:19
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0