dubbelt upp av något underbart

Hej hopp på er :p
Nu har man dansat lite Balett och ätit mat :) sitter och myser lite för mig själv med tända ljus och bra musik, men har inte orkat duscha ännu, ska hinna med det innan jag somnar.. ;)
funderar lite på om jag ska plugga lite innan jag somnar också, har hunnit få lite läxor, tyvärr, men men, det är bara att göra..
Har invigit min nya jacka i dag :p får lägga upp nån bild sen, den är blå och jättefin! ;) hihi hitta den på rea, den kosta igentligen 1200 men fick den för 500 <3 känns bra!
åh saknar mina fina flickor från Borås! Var och hälsa på förra helgen, ett super avslut på sommaren!
vi red islandshäst
Lisseberg
puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0