en liten stund

Hej på er, kom just hem från skolan som i dag avslutades med Balett, det var kul men var lite trött. Vi hade improvisation/Kompositation i dag för första gången på terminen, det var riktigt kul, älskar de lektionerna!
Trodde att jag börja baletten fem i dag, men insåg nyss att jag började halv sju, så koka en kopp te och satte på en film, att få en liten stund över så här är så underbart. det känns som att man vinner en stund av lugn
Ser på skärgårdsdocktorn, väcker minnen, såg det mycket när jag var liten med pappa. Det är så rofyllt och får mig nästan lite att sakna hem.. <3
puss och hej

Kommentarer
Postat av: Mela

Är inte det där mina skor? ;) Kram på dig :)

2011-08-26 @ 22:57:45
URL: http://flygerivinden.blogg.se/
Postat av: Jonny Aira

Ja, det var mysigt, pappa saknar Dig med Liv <3

2011-09-01 @ 01:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0