Kommunikation

Sitter och pysslar lite med min scratch book och tittar på gamla bilder, inser hur fina vänner jag har! Åh synd att de inte bara är samlade på en och samma plats utan ska va utspridda över hela sverige... "/ I morgon är det Jazz och balett som gäller på mitt dans schema, ska bli kul! <3
Funderar lite på det här med kommunikation, det är inte lätt och veta hur man ska göra det rätt för att det ska bli bra, är en blogg bra? tycket folk det är kul, eller förstör man bara för sig själv? Facebook, varför, ingen bra grej, men bra om man vill ha kvar vissa helt underbara människor som bor på kanske andra sidan jorden. Varför kan det va så svårt ibland att säga vad man verkligen tycker öga mot öga, och varför är vissa så jävulskt fega så de inte äns kan lyssna på en om de får höra det med riktiga ord...
Vackra Unnes <3 och jag, saknar dig!
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0