Advents mys

Har haft en supermysig dag. Den började med ett vist våldgästande av Klara som är hemma! :D Blev bara lite chockad så där når man får smset "är du vaken" sen "Får jag komma upp, är utanför" hehe, själv låg jag kvar i sägen och hade pyamasen på.. (y) aja, men en mysig morgon med en nyvaken Liv och lussekatter och julmust. Sen drog vi ut på stan för lite julschopping med Matilda och Julia, men Julia försvann dock lie fort så det sluta med en massa julmys hemma hos mig med Matilda, julpyssel, paradisask, julmust och julfilm, så himla mysigt! Hon åkte typ just hem och nu ska jag pyssla till det lite mer innan jag går och lägger mig.
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0