glad tjej

Hade en jätte bra kväll igår, den spenderades ute hos Ludvig tillsammans med en massa annat roligt folk. Lyckad fest som avslutades med en lite vinglig cykeltur hem, och misstolka inte nu det var cykeln som va vinglig och inte vi... haha ;) Klara skulle skjutsa mig hem till henne där runt halv fyra i natt på den rangligaste cykeln i världshistorien, det var intressant på den lilla grusiga landsvägen haha. Hos Klara fick jag inte så mycket sömn då jag skulle ta bussen där ifrån runt åtta i morse. Men nu är jag hemma nyduschad och fräsch igen, nu ska det dansas balett med bästa ensemblen! woop woop. ;) hihi (glad tjej som egentligen är frisk och har fått vara social förförsta gången med andra ä familjen sen den 22 december typ... haha )
Några av mina fina baletttjejer :)
Tänk att lite härligt folk och en massa dans kan göra mig så lyklig..<3
Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0