Illa

Har mått illa sen den 20/21:a ungefär. Inte ett dugg kul, och det blir bara värre och värre hela tiden. Jag och mamma misstänker att vi har blivit sjuka av något från den nya diskmaskinen. Den luktar skumt och all disk smakade konstigt efter att vi hade använt den. Efter detta mådde vi båda skit.
Mår illa konstant och kan inte sova om nätterna ordentligt. Det var som värst i morse, men fick för mig att jag skulle må bättre om jag gick ut, så nu sitter jag mitt i en park på en bänk, men min teori stämde inte så nu sitter jag här och mår minst lika dåligt som förut... Orkar inte gå hem, men sitter bra här.

Tittar ned på lekplatsen, det är ett flertal fulla ungdomar som springer omkring och "leker" det ser lite patetiskt ut, de kan knappast va äldre än mig, kanske två tre år yngre. Springer omkring i t-skirt, ser kallt ut och mår illa av att bara titta på dem åka småbarnskarusell.

Skulle lätt kunna lägga mig här och somna, det är inte så kallt ute. Men det är nog ingen bra idé. Nej går nog hem i stället och låter de små fyllona leka ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0