dansa dansa dansa

Hoppade just ut ur duschen och nu ska jag gå och äte lite mat :) sen ska jag och dansa dansa dansa! =D hihi, det ska bli kul! Tror också att jag har fixat att musik till de två "11+! grupperna jag ska ha, har koreograferat ihop halva uppvärmningen, en början i alla fall ;) och straxt ska jag gå och lägga på min ansökan till kungliga balettakademien på brevlådan så det kommer iväg, hihi, det blir nog bra.
Har hunnit med att plugga lite i dag också, fixade lite fakta om bakterieceller.. ;) sen i kväll måste jag plugga matte, är nervös för provet, vill ha bra betyg! men vi får se hur det går =p
Den här låten ska mina Jazz/street få dansa till:
Ne-Yo – So Sick =)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0