Grottbjörnens folk

Usch, nej det här känns inte som en lyckad dag! (om man bortser från mina nya skor...) Träffade Hilda en snabbis nyss, ville gå upp och hälsa på alla, men ville inte dra ned allt med mina dåliga vibbar, de verkade ha så kul.. ;)
Så nu sitter jag här och mamma har planerat att tvinga mig att se en jäkla film till! Vist det är mysigt att va med mamma, vi har varit ganska mycket den senaste tiden, men känner att jag behöver flumma och skratta och ha det bara bra, bara en dag som en paos...
Men nu ska jag gå..
Vi såg på Lara Craft förut... här är jag när jag är utklädd till henne på en maskerad... ;) hehe
Puss puss och god natt om jag somnar :* <3

Kommentarer
Postat av: Nils-Mikael

Fin bild <3 Länge sen man hörde av dig. Borde göra nått åt de...

2011-01-06 @ 00:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0