Mad World

Nu är min evighets segt jobbiga ansökan till kungliga klar! Wohoo! =D haha, massa jobb för inget, inte en chans att jag kommer in men upplevelsen är ju alltid kul :p
Har fixat ett fåtal procent av min musik som jag ska ha till mina danselever, men ändå så pass mycker att jag kan börja koreografera lite :p
Jag fick just lite panik när det slog mig att jag har en jobbig no uppg. till efter lovet och ett matteprov, smarta liv råkade radera Exel provet innan hon gick där ifrån så det blir bara att börja om.. Suck!
jaja, men at löser sig så nu ska jag gå och chilla lite framför tvn och i morgon är det lite dans workshop som gäller och koreografera, och träna, och plugga, och stor städa, och mysa så klart, ett måste... ;)
Kan fråga lite också om det är någon som har bra musik förslag, vad som helst så blir jag jätteglad om ni skriver namnet på en låt eller så, behöver lite ny inspiration :)
Tune Robbers – Mad World

Jag saknar dig min fina lilla bror, du får inte glömma mig, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir som alla säger att du inte kommer tillbaka på ett bra tag <3
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0