Måndag

Hej, är hemma en snabbis, var klar med min inlämnings uppg. i skolan och då fick jag en extra uppg. i stället men blev klar så fort att jag fick sluta en halvtimma tidigare från lektionen, så är hemma lite kort för att hinna hämta min mobilladdare... ;) Måste berätta om min otroligt goda frukost... Jag fick för mig att gå upp vid sju och steka plättar och så åt jag det med lite kesella med vaniljsmak, mums vad gott det va! :p
Nus ska jag dra mig till skolan igen, men det ser inte ut som det blir nån jazz för Frida vår jazzlärare var sjuk :( men hoppas på en vikarie.. ;)
Nu ska jag gå, men vi hörs nog i eftermiddag :p
Måste säga att det känns lite sorgligt att de har tagit bort vår gran på torgen och just nu håller de på med att ta bort "vinterljus" som var utanför mitt fönster förut...

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0