me don't like scissors

Hej, mitt internet har inte velat funka, men nu är jag back ;)
Vi hade modernt med Frida för första gången i dag, så kul! :D Fast jag var lite för trött för att hänga med (säger vi) nej men diagonalen vi gjorde gick rent åt helvete! Jaja, inte jordens undergång. Men sen i dag hade jag mina elever för första gången sen innan jul, hehe, det dock så där, det började ju lagom bra med att sladden till högtalarna var borta, så gissa vem som inte hade nån musik... men sån tur var så hade jag en gammal skiva i väskan så improviserade en hel koreografi till dem, den blev faktiskt riktigt bra! haha, jag jobbar bra under press.. ;)
Nu har jag i alla fall ätit lite mat och ska straxt på afrikansk dans :p ska bli askul! Kan berätta sen om hur det var och hur det gick :)
Kände att jag och Emma var i lite african style på denna bild :)
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0