Sista steget, innan det första tas!

Hej alla fina läsare, tänkte göra en kort sammanfattning på min sista dag på 2010...
Balett: Vi repade först på scenen tillsammans med orkestern, sen fixade oss klara inför föreställningen och åt en massa mat och kakor! vi hade det jättemysigt! Sen hade vi föreställning inför en fullsatt konsert och kongress :p
Så underbart, det bästa  jag vet! <3

Julia! <3

j

Katy Perry – Firework

Sen Fixade jag och Agnes oss hemma hos mig :p Efter bar det av till Emma på lite fest!<3

När vi hade varit där drog vi in till stan för att skåla på 12 slaget, GOTT NYTT ÅR <3

Sen föll vi ihop allihop hos mig.. ;)
Petter – Baksmälla
Hoppas ni hade en lika underbar sista dag som jag hade!
Hoppas på ett minst lika bra 2011, och det kommer det att bli, och mycket bättre! =D <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0