Skit också

förlåt för att jag inte skrev något i går, men mådde seriöst skit! Det var kul med dansen och så men hade varit toppen om jag inte hade mått så illa... =( Ville så gärna till skolan i dag! Måndagar är så kul, för då ar vi Frida, vi har gympa och lite annat. Enligt mamma var jag typ jätteblek i gårkväll, känndes som att jag typ skulle svimma. Inte kul! Jag mår lite bättre nu, så i morgon vill jag till skolan! Men inget kul om man ska gå omkring och må illa... =s hade feber i går kväll också men inte längre som tur är.

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-17 @ 17:30:40
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0