Svar på lite frågor :)

Åh, vad jobbigt, kan inte folk skriva vem kommentarerna är i från... ;) sååå störande!
Nej men nån hade undrat vilka jag brukade umgås med när jag bodde i Jokkmokk... svårt att räkna upp så där, beror på vem som frågar osv, men om du är i från jokkmokk så bodde jag där tills jag var tio, sen har jag varit där på typ alla lov och så bodde jag där ett halvår när jag gick i feman. Men jag kände ganska många, har gått på västra i både "klippan" och på "glaciären", och så har jag gått på sameskolan så var i lite alla kretsar... ;) Men om du säger vem du e så kan jag räkna upp några om du vill ;)
Sen fick jag en till anonym kommentar...
Jag har dansat ganska så länga nu, och jag dansar balett fem gånger i veckan och annan dans som Jazz, street, modern etc. ca 6 ggr i veckan, plus att jag undervisar i dans så jag är väl på en lite högre nivå... ;)
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0