...is beating so slow

Hej, nu är jag hemma i från en helt underbar helg!
Jag har varit i Tärnaby på lite marknad och i Kanaan och hälsat på Katarina <3
Det har varit så himla kul, precis vad jag behövde, träffa bra folk och bara ha det kul.
Just nu sitter jag och snyftar själv som ett litet emo framför TV:n och ser på "Dear John" så bra film! Men sorglig så det finns inte, eller så är det jag som var extra känslig i dag.. ;)
I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska nog bara ta det lungt och inte riktigt göra någon ting, har inte haft den sysselsättningen på hela sommaren så det är väl kanske dags nu... :p
Ska kanske dra och träna senare eller bara ta en promenad om det inte regnar. Det ser lite grott ut ute.
Hann men att ta en hel del bilder, ni ska få ett litet smakprov, vi såg även ett par lappugglor på vägen hem som jag lyckades plåta.. :p
Vackra varelser de där ugglorna måste jag säga
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0