Flashback

God morgon!!
Känner mig lite sliten men annars är det mycket bra! I går hade jag och alla mina små söta barn föreställningar, det var lite stressigt och jag var minst sagt lite förvirrad. Men det var så underbart kul, känns dock lite sorgligt att det är över på sätt och vis, när ska jag lixom få se alla söta barn igen... man får ju lixom inte ta med dem hem.
Jag hade ju förstås också mina tre barnvakter Alicia, Elsa och Klara, utan dem hade det här inte funkat. Tack så mycket! :* <3 Och sen så fick jag en jättefin blomma av Sanna och Frida, och typ hur många teckningar som helst.. ;)
Sen på kvällen (som att jag inte efter det hade behövt gå hem och typ dö) var det Fu:s vuxenföreställningar som jag var med och dansade street i :) Det var jättekul men jag var så trött!
När jag kom hem sen så typ föll jag ihop, tror aldrig att min säng någonsin tidigare har varit så mjuk och mysig! haha (y)
Min fina blomma som jag fick <3
Citat "jag tror jag ska ta och spela lite flöjt..." hihihi <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0