Sjukling

Hej på er, och nej jag är inte död bara sjuk, vilket är som en mildare variant av döden känns det som just nu.. "/
Jag har väl inte mått så bra sen valborg då jag blev kall när jag var ute och fick ont i halsen, och det har hängt kvar sig lite tills nu, sen bröt det väl ut i onsdags... jag vaknade med jätteont i nacken, hade ont i halsen och lite svårt att andas, ont i huvudet och feber. Men jag ville så gärna var med på temaredovisningen på fredagen så jag gick till skolan ändå men blev hemskickad av min handledare efter en lektion.. "/
Sen på torsdagen blev det värre, kom typ inte upp ur sängen då jag hade så jäkla ont i nacken så har varit lite neddrogad av en massa verktabletter och grejer känns det som.
I går hade min klass temaredovisning, men jag fick inte vara med då läkarna misstänkte hjärnhinneinflammation, den enda symtomen som jag inte hade för det var att jag inte yrade.. ;)
Men de visade sina solon och jag lyckades pallra mig dit för att titta, de var helt enormt duktiga men hade så gärna vilja visa upp mitt med, ingen rolig dag als  :'( då tyckte jag faktiskt nästan lite synd om mig..
I går fyllde Oliver 9 år också, så vi åt lite tårta och så där :)
I dag mår jag lite bättre kan jag ju tillägga, då jag orkar sitta uppe och skriva det här ;)
Lite från min dag i går, försökte göra det bästa av situationen..
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0