det är frågan

Borde inte skriva här just nu, borde plugga, borde städa, borde fixa mig för dansen, borde en massa saker, men det är när man har som mest man väljer att inte göra något av det...
Mitt dygn har för få timmar. Tror även att jag har fått för mig att jag kan va på 2 platser samtidigt, försöker jag med i alla fall... Har alltid tid för allt och alla, men bara att jag gör allt samtidigt, ingen tid till spillo..? vet inte, fundrar ibland på hur jag tänker. Vill göra allt i hopp om någon ska se just mig, kanske just jag får den där rollen i föreställningen, kanske det är just mig nån kommer fram till och ser upp till, eller har jag för mycket för att nån ska kunna se att jag försöker, blir jag tagen förgivet? Det är ju inte så att jag inte kämpar bara för att jag gör mycket hela tiden, utan tvärt om.
Hm, mycket att fundera på. Men jag är i alla fall glad i dag och mår relativt bra.
Tycker om den här bilden, den käns lite som jag på något vis i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0