det gick lite för fort

Redan söndag.... har lite ångest, hade tänkt att plugga detta lov, har inte pluggat någonting.. åh inte bra!
Men det ska i alla fall bli en bra söndag! Först ska jag och fika med Elena på stan. ska bli kul att träffa henne igen! Sen ska jag dansa lite spansk duett på baletten, kommer väl hem runt sextiden ikväll, och då försöka ta igen allt plugg jag har failat med att få gjort... ;) heh kommer gå jättebra (y)
Men det ska samtidigt bli kul med skola i morgon, för gissa vad som händer då...? DANSA! :D Är lite övertaggad på jazz och treet känner jag, men det är bara bra!
Vackra Emelie och Penny från våran lilla balettfoto dag.. :)
Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0