intressant

Min dag har varit lite udda, den har med andra ord inte innehållit dans... haha ;) känne mig rastlös!
Har varit och ätit lite på stan med moster, och sen drog jag till baletten för att hjälpa till med att göra rekvisita. Jag och Lena hade det lite kul... först satt vi och klippte och klistrade lite, men vi tröttna så fick en ny uppgift att limma kanter på en massa tyglöv. Bara det att limmet var asstakrt och efter att ha limmat ex antal löv så blev vi lite väl fnittriga, hahaha åh jag dör vi kunde typ inte sluta skratta, till slut sa de vuxna i rummet att vi inte fick limma mer, det stod på förpackningen att man inte skulle andas in limmet, men det råkade vi vist göra i typ en timma, haha åh det va så kul! Så har nog varit lite hög på limm... hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0