så nära man men ändå så långt bort

God morgon, sitter och äter frukost. Tända ljus, pepparkakor i filen och en kopp te, mys!
I dag ska vi ha lite mer nationella prov... nervös, vet int hur det ska gå. Hoppas på jättebra förstårs, men som ni säert har fått höra förr så är inte Egnelska mitt starkaste ämne...
Har massa balett efter skolan i dag också, men det ska bara bli kul! lite jobbit kanske men älskar att dansa, så vem bryr sig om man har skavsår på tårna lixom... haha (y)
Maria Mena – It Took Me By Surprise
Även om jag vill ha snö nu! Och december och julklender och allt hihi så kan man ju inte låta bli att sakna sommarens upptåg lite...
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: annaa

Jag har DAGENS BLOGG TÄVLING på min blogg. Vill du få en FET länkning? Gå in och kika under kategorin "TÄVLINGAR"! :) http://annaalicious.blogg.se/



(Jag ber om ursäkt om du tycker att detta meddelandet är ett "reklammeddelande!")

2011-11-23 @ 23:41:41
URL: http://annaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0