en obeskrivlig känsla

La mig i sängen för att läsa en bok som ska vara utläst och typ resenserad tills torsdag, har lite panik, hatar att läsa... tycker att det är så extremt tråkigt, så det slutade med att jag somnade. Sov i typ 2 timmar... haha, värd dag hitills ;) Nej men vet inte hur jag ska göra, men om jag läser typ 90 sidor om dan och skriver allt på onsdag... hah, nej käns inte bra!
Ska ut och fika med en kompis på stan om en liten stund, och sen blir det eventuellt till att fixa programblad och liknande till våran föreställning som vi har om två veckor! :D Ska bli kul. Var ett tag sen man stog på scen nu.. typ innan sommaren var väl senaste gången.
Lite bilder i från förra årets nyåskonsert, Linköpings balettförening tillsammans med Linköpings synnfoniorkester.
Älskar att stå på scen, bland det bästa som finns, går inte riktigt att beskriva känskan. Nervositeten innan och den otroliga friheten när man väl står där, alla månaders arbete för en liten stunds uppvisning, så mycket slit för några minuter...
Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: Mela

Sök upp den på wikipedia ;)

2011-11-07 @ 09:05:10
URL: http://flygerivinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0