cant just stop

Suck, är lite småkrasslig och kunde inte va me och dansa i dag :'(
Det såg jättekul ut så var med och markerade till sist lite i bakgrunden.. ;)
Hade tänkt att se en film innan jag somnar, i  dag är en sån dag som jag bara känner mig så ensam, jag vet inte, vill bara prata av mig me någon om allt mellan himel och jord! Eller bara laga mat tillsammans med någon, eller slippa sova själv i en tom och stor lägenhet. Önska att det var fredag nu! Har ingen lust för en massa måste riktigt, vill åka hem, hem till Jokkmokk, men kan inte ens göra det på lovet för vi har vårat himla idiotiska tema och så har jag balett, vill inte!
Blev mycket klagande i dag, men så är livet ibland... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0