Det värmer

Har lite sovmorgon i dag, riktigt skönt! Ställde ingen väckarklocka så vaknade när jag vakna av mig själv lixom. Sen i dag har vi Jazz i skolan och vi ska dansa med klackar, är så otroligt pepp att ni inte kan förstå! Kommer bli ganska så svårt tror jag men askul! Ska kika in sen och säga hur det gick!
Jag hann inte med att fota i går, precis som jag trodde, han inte blogga mer häller.. "/ Men hade det jättekul både på baletten och streeten, Vi dansade Blommornas vals på Baletten och den koreografin är så himla fin, vi ska dansa den i nörknäpparen och på Nyårskonserten med Linköpings sympfoniorkester :D Älskar att dansa till Live musik, en helt annan sak än till skiva!
Streeten var också askul, var sjukt pepp innan, och gruppen som jag dansar med är helt underbar, jag är så himlades glad att jag kom med och fick chansen att lära käna alla er, och för att få dansa för en så bra danslärare också förstårs! ;)
Fick låna 6:e sesången av geys Anathomy i går av Aida,gissa vad jag ska göra i helgen...? ;)
Det är jättefint väder ute i dag också, så ska försöka få med kameran i dag.
Supervackra Emelie som är helt otrolig på att dansa!
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0