Flow

Tjoohej, glar i dag, var lite orolig över hur det skulle gå med mina barndansgrupper i dag, men det gick asbra! Var jättehes i morse och tappa rösten om vart annat, men det var så himla kul bara, jag älska mitt jobb för dagar som denna! Och mina balett tjejer var så extremt duktiga, jag blir så himla stolt, ser dem som typ mina barn... haha (y)
Sen i dag ska jag eventuelt hjälpa till lite på en dansföreställning och i kväll kommer Sofia hit och vi ska ha det jättemysigt, ska färga hennes hår, har aldrig färgat nån hår förut men det ska nog gå bra! ;)
nu ska jag äta lite mat, puss och kram! <3
Bilder från i går, var på DaFlows dansföreställning, de är så sjukt grymma! Innan fika jag lite med Sophie och Aida, och efter middag med Tanja och Aida :D
Min Streetanslärare längst fram... hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0