lets get the music jumping

Peppar nästan varge dag som att den vore en fest, sätter på bra musik på hög volym, och sen känns det helt plötsligt bara så himla bra, för att jag vet att ett par timmar denna dag kommer jag få göra det bästa som finns, jag kommer att få dansa och bara ha det så himla kul. Älskar att dansa Och ärså lyklig över det var enda morgon nr jag kommer upp ur sängen.
Härlig låt bara  - Missy May – Party In Gear - 2-4 Grooves Remix
Var på baletten i går, känndes så bra, älskar att dansa mycket men balett är riktigt kul, har inte dansat balett på typ en vecka då jag har varit bortrest, sjuk och så vidare, men på den lilla tiden hann jag sakna det så himla mycket.
Men allt i livet kan ju inte gå som en dans och bara vara kul. i kväll måste jag plugga... har bestämt att efter skolan ska jag inte göra nåt annat än att plugga fram tills klockan sju så streeten börjar! :D åh aspepp, just nu dansar vi till dessa låter där :p
LMFAO – Party Rock Anthem
Nero – In The Way
Beyoncé – Run The World (Girls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0