everyday i'm shuffling

Heej på er, var kvar i skolan till typ kvart över fyra i dag, men blev kvar med dramatorgiuppgiften, känns tiktigt brra! Så himla skönt att få den klar, ska bara putsa lite på sen men typ klar.
Han klart med Engelskan också, så nu peppar jag balett i kväll då! ka bli kul är lite tåspetssugen :p
Men rev typ upp min fot lite halvt i dag så funderar på om jag ska försöka plostra om mig lite innan jag drar ivär sen också..
Nu överväger jag att städ lite i mitt rum så att man kanske kan se golvet, hade lite beslutsångest ööver vad jag skulle ta på mig i morse så halva garderoben litter väl utslängd lite här och där...
I går började vi på en koreografi til denna låt på streeten :p Nero – In The Way
Kolla in denna video, så hoimla underbar, vår uppvärmingsdans är till denna låt på streeten :p
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0