like a drop in the ocean

usch vad jag är onyttig! Sitter här och äter en twix... fy på dig Liv! inte ok.
Har införskaffat mig ett mycket vackert sräningsband i dag.. hihi för mina fötter.. ;) min höger fot är lite starkare än min vänstra och kan ju va en fördel om de är lika när man dansar tåspets... ;)
I morgon ska vi ha Engelska redovisning om Indisk Egnelska, ska bli lite kul... vi ska dansa och prata konstigt... hihi
lite svårt att förklara, men men det blir nog bra :)
Har lite planer på att plugga nu, behöver verkligen det! Känns som att jag har ett bärg av läxor.
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra dag ,kram:-)

2011-09-06 @ 19:11:36
URL: http://louil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0