mot nya äventyr

Känner att jag har blivit sämst på att blogga! förlåt! <3
och sänre ska det bli veckan fram över då jag nämligen packar för fullt ghär hemma, ska till skottland en vecka och planet lyfter ikväll! :D
Ska dit med min klass och vi ska dansa för fullt. I kväll kommer vi till Edingburgh och på söndag åker vi vidare till Dundee, ska bli så roligt så, lite nervös för flygresan dock, men det går nog bra, he. he. he...
Tror inte det är så farligt, bara det att jag är så ovan att flyga, brukar flyga helikoppter på sommrarna när vi ska upp till fjälls, men det är så olika. Jag vill lixom kunna ha kontrollen, och i en kpter känns det som att jag bara kan ta över spakarna om det skulle behövas, men om jag ska klara det i ett flygplan måste jag ju bryta mig in till piloterna först... det är ju lixom som lite mer omständigt... ;)
Ni får ha en så fin vecka här i sverige utan mig och så får ni förhoppningsvis en massa trevliga uppdateringar om skottland när jag är tillbaka! hihi :D Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0