chill

Hemma efter en trevlig dag, det blev vist en lunch på stan med en vän som jag inte sett på aldeles för länge, och efter detta lite monopolspelande med tre trevliga prickar :)
Nu är jag hemma och laddar det poppcorn framför TV:n, Sista avsnittet av Mammor och minomodeller ikväll och kan inte låta bli att titta. hehe, döm mig inte ;)
Kan ju säga att jag har gjort värre saker i deras ålder än deras små fjuttklackar och sminkning fast via baletten... så tycker att all kririk mot detta program är lite överdriven.
Så här ful var jag när jag var liten... haha  ;)
Var viserligen inte så jätteliten här, men betydligt mindre än nu ;) 

Kommentarer
Postat av: Klara

Sööt du är Liv!

2012-02-20 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0