deadly deadline

Började må bättre så här emot kvällen, så satte mig framför datorn och tog tag i min Egnelska, och den är nu inskickad och klar, känns bra. Blev faktiskt riktigt nöjd. Har lite att plugga under lovet dock, missade matteprov i skolan i dag, men det hade bara inte funkat att gå dit, mådde verkligen inte bra i morse, inte i gårkväll heller... så har inte kunnat sitta och koncentrera mig, lika bra att skuta på det en vecka.
I morgon är det jobb som gäller, får se om jag överlever.... haha just nu mår ja helt okej, hoppas det håller hela förmiddan annars kommer jag få ett helvete med alla barn, (de kan va nog jobbiga även när man mår bra (y))
Men nu är lunchlådan klar inför i morgon och jag ska sova!
Har bestämt mig för att vara frisk från och med nu, hoppas att någon hörde min bön och att min teori håller i sig
God natt

Kommentarer
Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Hej!

Allt bra med dig idag ? :D

2012-02-18 @ 15:10:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0