Kväll

Tjaa!
hemma efter en långa dag!
Har undervisat mina elever i balett, det går faktiskt framåt tycker jag trodds att det bara är andra lektionen.. :)
Har kvällsfikat lite och ska nu försöka plugga lite innan jag somnar, vi har fått en bok på engelskan som vi måste läsa i, och mina 2 saker ja uppskattar minst typ är att läsa och engelska över huvud taget (sjunga är värst men men.. ) och så har det kombinerat dessa 2!? Inte klokt.. :(
Hade balett för klassen i dag, det var kul och det gick riktigt bra! Men sen på Musiken..... oj oj oj! Jag var tvungen att sjunga solo innfr hela klassen! och vår idiotlärare spelade fel och det gjorde inte saken bättre, om jag inte får vg i denna kurs efter detta så är det krig!
I morgon väntas Workshop i Film, ska bli riktigt kul faktiskt!
Längtar till fjälls just nu, friheten och det där kravlösa, att bara få vara
Bilder i från sommaren:


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0